niedziela, 20 stycznia 2019

Zapraszam Was do mojego świata książki ;-)


          Witajcie w mojej biblioteczce pełnej ciekawych książek.  Na sam początek kilka słów wyjaśnienia, co znajdziecie na tej stronie.
          Zacznę od tego, że ludzie w Polsce coraz mniej czytają tak przynajmniej mówią badania statystyczne . Jest to spowodowane brakiem czasu, pędem życia, brakiem cierpliwości. Nawet w Internecie coraz częściej nie chce się czytać przydługich postów preferując krótkie informacje. 
         Dlatego postaram się nie zanudzać Was zbyt rozwlekłymi postami o moich fascynacjach czytelniczych, ale bardziej będą tutaj umieszczała takie moje komentarze do książek, mini recenzje.To bardziej praktyczne a nóż kogoś, kto nie przepada za czytaniem zachęcę do przeczytania jakieś książki, która mnie urzekła i tak jak ja złapie bakcyla czytelniczego. A do złapania takiego bakcyla wystarczy czasami jeden impuls i jedna książka, która opisuje jakąś historie czy ciekawe wydarzenie lub spostrzeżenie, które nas urzeknie.
         Na blogu znajdziecie listy książek z różnych krajów świata, które moim zdaniem warto przeczytać oraz moje opinie do książek o językach obcych, dietetyce, Wicca, pogaństwie i wiele, wiele innych Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie, 
           Zapraszam, więc do mojej biblioteczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz